23 Nisan 2017 Pazar

BİRAZ DA DİZİ İZLEYELİM


     Genelde Türk TV dizileri dram ağırlıklı, komedi film ve diziler az. Galiba insanları ağlatmak, güldürmekten kolay olduğu için. Halbuki ağlamak stres yaratırken gülmek mutluluk hormonu salgılanmasını sağlıyor.
      TV den film ve dizi seyretmekten vazgeçip internetten seçtiklerimi izlemek daha hoşuma gidiyor. Malum Amerikan dizi ve filmleri bol. Onlardan bıktıysanız, benim gibi farklı ülkelerin dizilerine doğru yelken açabilirsiniz.
      Ben önce Kanal 7 de birkaç bölümüne denk geldiğim ''Bir Garip Aşk'' (Iss Pyaar Kya Naam Doon) dizisini ''hintfilmcenneti'' sayfasında buldum. Bölümler 15-20 dakika , çoğunlukla komedi, kıyafetler, danslar, tam bir göz ziyafeti. Bölümleri zevkle bir çırpıda izledim.
      Arkasından ''Madhubala'' ya başladım. Hint dizileri, özellikle müzikleri, dansları ve harika renkli kıyafetleri için izlenmeye değer. Türk seyircisine de hitap edecek türden. Ayrıca orijinal dilde izlerken pek çok tanıdık kelimede kulağınıza geliyor.
      Bir diğer ülke de Güney Kore. Bizim TV deki dizilerin bazıları resmen onlardan alınmış. Kore dizilerini izleyebileceğiniz 2 site adını ben yazayım, zaten  diğerlerini nasılsa zamanla siz bulursunuz.
1. Koreantürk. Bunun ana sayfasında sağda bütün diziler alfabetik sırayla var ve dizi adının üzerine gittiğinizde konusu kısaca görünüyor. 
2. Yeppuda. Bu sitede, tüm listeler butonuna basarsanız ''Dizi Öneri Listesi'' bile var. İster romantik, ister dram, ya da komedi veya tarihi dizi. Hangisini isterseniz izleyin.
      Tabi ben yine komedilerle başladım: A Gentleman's Dignity- Jealousy Incarnate- Secret Garden- Kill me heal me- Rooftop Prince
     Yakında Japon dizilerine başlayacağım. Japon filmlerine aşinayım. Özellikle tek damla kan dökmeden insanı hoplatan korku filmlerine. Ancak henüz Japon dizi filmi izlemedim. Japon dizi filmleri izleyenler, bana hangilerini önerirler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder